DYD

فقراتنا

إكتشف أكثر

أحدث الأخبار

2 weeks ago Crop image issue
2 weeks ago Crop image
2 weeks ago Raghad cropper
2 weeks ago Test

قد يعجيك ايضا

البث المباشر

تحديثات الطقس

Saturday 24, 2020
Sat 24

28 o

أتربة مثارة
Sat
28 o
Sun
25 o
Mon
27 o
Tue
27 o
Wed
25 o
كيت ميدلتون توثق اللحظات خلال جائحة كورونا

نجوم ومشاهير

Published onJun 11, 2020

أيضا في هذه الحزمة

شاركت دوقة كامبريدج كيت ميدلتون مجموعة من الصور الملتقطة خلال فترة الإغلاق في المملكة المتحدة في ظل إجراءات الحد من تفشي فيروس كورونا في المملكة المتحدة، لاسيما أن الأسرة الملكية  أطلقت مجموعة من المبادرات الخاصة بالجائحة.

وواحدة من هذه الحملات حملة "still hold" التي تعمل على التقاط صور للحالة الراهنة في البلاد، وقد أشارت إليها مسبقاً في آيار الماضي.

وشاركت ميدلتون منشوراً على انستغرام قالت فيه :"كلنا تعلقنا بصور تبين تجارب الناس، لاسيما الصور التي تشير إلى حزن الأشخاص، وما عانوه جراء الجائحة، وكذلك الصور التي تظهر تكافل الناس ودعمهم للآخرين."

وعرضت مجموعة من الصور التي التقطت في الآونة الأخيرة في المملكة المتحدة، توثق العديد من اللحظات والأحداث في البلاد.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 

With one week left to submit your entries to the 'Hold Still' project, The Duchess of Cambridge has shared some of the amazing images and stories that have been submitted so far. Every story matters and telling yours during lockdown is what this project is all about, so please take the time to share your images and experiences before Thursday 18th June at 6pm. You can submit an image through the link in our bio, and have the chance to be one of 100 photographs on display in a virtual exhibition hosted by the @nationalportraitgallery for people all around the world to see. #HoldStill2020

A post shared by Duke and Duchess of Cambridge (@kensingtonroyal) on